طراحی کاراکتر مداد بیست

طراحی کاراکتر مداد بیست طراحی کاراکتر مداد بیست که یک شخصیت پرانرژی و متفاوت است همانند طراحی لوگو و هویت بصری و طراحی و پیاده سازی وب سایت اختصاصی و طراحی انواع بسته بندی های مربوط به مداد رنگی 6 و 12 عددی و همچنین مداد سیاه و مداد قرمز بر عهده گروه طراحان عرفان [...]
طراحی کاراکتر مداد بیست
طراحی کاراکتر مداد بیست
کارکتر مداد بیست
نمونه طراحی کارکتر مداد بیست
نمونه کاراکتر مداد بیست
اتود اولیه طرح مداد بیست

طراحی کاراکتر مداد بیست

طراحی کاراکتر مداد بیست که یک شخصیت پرانرژی و متفاوت است همانند طراحی لوگو و هویت بصری و طراحی و پیاده سازی وب سایت اختصاصی و طراحی انواع بسته بندی های مربوط به مداد رنگی 6 و 12 عددی و همچنین مداد سیاه و مداد قرمز بر عهده گروه طراحان عرفان بوده.

از آنجایی که محصولی مانند مداد رنگی یک محصول فانتزی بوده و جامعه مخاطبین اصلی آن نیز کودکان می باشند، تصمیم گرفته شد که شخصیت طراحی شده مقداری خیال انگیز و دور از واقعیت باشد. با اتودهای فراوان که توسط تیم طراحی و گرافیکی انجام گرفت در نهایت به شخصیت مدادی رسیدیم که هم مداد بود و هم پاک کن با رنگهای شاد و پرانرژی.

ولی در چهره آن با استفاده از 3 چشم و گوشها و شاخک های فانتزی سعی گردید تا شکل و شمایل ماورائی به این کارکتر داده شود و بعد از اتمام و تایید طرح کارکتر مداد بیست توسط کارفرما و استفاده از این شخصیت فانتزی در موارد تبلیغاتی بسیارتاثیر گذار و جالب بود و توانست با مخاطبان خودش ارتباط برقرار کند.
لازم به ذکر است از این شخصیت در طراحی موشن گرافی مداد بیست و طراحی گیف تبلیغاتی نیز استفاده گردیده