طراحی کاراکتر محصولات غذایی هلچین

طراحی کاراکتر محصولات غذایی هلچین در طراحی کاراکتر مربوط به برند هلچین بیشتر سعی گردیده تا از حس اعتماد و قدمتی که این برند داراست استفاده شود. یک سر آشپز خندان تقریبا میانسال می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی کاراکتر و شخصیت یک برند غذایی باشد. اتودهای زیادی جهت خلق این کارکتر توسط گروه طراحان عرفان [...]
کاراکتر محصولات غذایی
طراحی کارکتر محصولات غذایی هلچین
کارکتر محصولات غذایی هلچین
طراحی کاراکتر- محصولات غذایی هلچین
اتد طرح اولیه کاراکتر
نمونه طرح اولیه هلچین
کاراکتر محصولات غذایی
کاراکتر هلچین

طراحی کاراکتر محصولات غذایی هلچین

در طراحی کاراکتر مربوط به برند هلچین بیشتر سعی گردیده تا از حس اعتماد و قدمتی که این برند داراست استفاده شود. یک سر آشپز خندان تقریبا میانسال می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی کاراکتر و شخصیت یک برند غذایی باشد.
اتودهای زیادی جهت خلق این کارکتر توسط گروه طراحان عرفان انجام شد، و در نهایت با مشورت مدیریت محترم صنایع غذایی هلچین این شخصیت به نتیجه رسید.
با توجه به اینکه طراحی شخصیت بسیار پیچیده و سخت می باشد ، لذا رسیدن به کاراکتری که با فرهنگ و نوع محصول برند مربوطه هم خوانی داشته باشد نیاز به تحقیق ، درک بالا از محصول و شناخت مخاطب دارد.
صنایع غذایی هلچین یکی از شرکت های قدیمی و با سابقه در صنعت پخش مواد غذایی و همچنین بسته بندی محصولات غذایی می باشد که در استان یزد قرار دارد و به صورت گسترده در سطح کشور مشغول به فعالیت است.